Retail leeft!

5
(1)
Hoewel webshops populair zijn, is de retail verre van dood; die leeft en bruist. Ondanks de opkomst van online winkelen, heeft de fysieke winkelervaring nog steeds aantrekkingskracht. We gaan nog steeds graag in echte winkels shoppen om te zien, voelen en te ruiken wat we willen kopen. “Beleving” is natuurlijk een jeukwoord en tegelijk is beleving in de retail belangrijker dan ooit. In de modernste (Mega) shoppingmalls van Nederland is dat duidelijk zichtbaar. Die winkels zijn spectaculair mooi! Het bekijken van zoveel mooie winkels is een beleving. Tegelijk is het lastig om die beleving ook werkelijk naar binnen door te trekken. Dat maakt echter het verschil tussen wel of niet converteren naar een kassabon. De uitstraling van een winkel doet veel, het trekt duidelijk klanten aan, als echter de beleving in de winkel ver te zoeken is, kopen er maar weinig.
  • Key questions: Welke uitstraling heeft mijn winkel? En welke beleving belooft de uitstraling van de winkel? En de moeilijkste vraag. Hoe zorg je ervoor dat die beleving, op alle touchpoints in het koopproces klopt.

Hoe nuttig was dit bericht?

Klik op een ster om deze te beoordelen!

Gemiddelde waardering 5 / 5. Stemtelling: 1

Tot nu toe geen stemmen! Wees de eerste die dit bericht waardeert.

Het spijt ons dat dit bericht niet nuttig voor je was!

Laten we dit bericht verbeteren!

Vertel ons hoe we dit bericht kunnen verbeteren?